
- Wat heeft dit platform te bieden?
Onze platform geeft u de mogelijkheid om voor een relatief goedkope manier uw bedrijf te promoten zodat u meer klanten kunt werven voor uw bedrijf.
- Wat kost het om deel te nemen aan dit platform?
Een lidmaatschap kost u 10 euro per maand met een eenmalige opstartkosten van 60 euro .
- Hoe kan ik mijn bedrijf aanmelden?
Als u als bedrijf bent ingeschreven bij de Kamer van Koophandel is het bij ons mogelijk om een bedrijfspagina aan te maken. Zonder inschrijving bij de KVK is dit helaas niet mogelijk.
- Wat is de levertijd van mijn bedrijfspagina?
Direct zodra wij de betaling hebben ontvangen en alle nodige gegevens hebben van u en uw bedrijf.
- Wat zit er in begrepen in mijn pakket of diensten die ik afneem? En wat kan ik verwachten?
Voor 10 euro,- per maand kunt u uw bedrijfspagina professionaliseren met bijvoorbeeld
- Uw logo
- Bedrijfsgegevens
- Locatie voorziening
- Openingstijden
- Onbeperkt foto en video uploaden
- SEO marketing
- Persoonlijke Marketing Adviseur
als u al een website heeft worden alle klanten die interesse hebben doorverwezen naar uw website.
- Hoe verloopt de afschrijving?
De betaling verloopt via een automatische incasso dit bedraagt 10 euro per maand, echter vragen wij voor de eerste registratie opstartkosten van 60 euro. De eerste betaling zou dan 70 euro moeten bedragen exclusief btw. De incasso zal maandelijks op de 27e zijn.
- Kan ik meerdere bedrijven aanmelden?
Aanmelding verloopt via de Kamer van Koophandel, heeft u meerdere bedrijven ingeschreven bij de KvK dan is het zeker mogelijk om deze bedrijven ook bij ons aan te melden. Hiervoor rekenen wij ook weer opstartkosten van 60 euro.
- Is er een samenwerking mogelijk?
U kunt zich aanmelden als partner en kunnen dan samen kijken wat wij voor elkaar kunnen betekenen.
- Hoe verloopt het contact met mijn adviseur en wat kan ik verwachten?
Na registratie belt een van onze adviseurs voor een intake gesprek om kennis te maken met u en uw bedrijf. Daarnaast gaat uw persoonlijke adviseur samen met u brainstormen om te kijken naar de mogelijkheden voor uw bedrijf
- Is het mogelijk om achteraf aanpassingen te maken aan mijn bedrijfspagina?
U krijgt een eigen backoffice waarbij u door middel van een eigen Dashboard omgeving gemakkelijk en onbeperkt wijzigingen kan door geven.
- Wat heeft dit platform te bieden?
Onze platform geeft u de mogelijkheid om voor een relatief goedkope manier uw bedrijf te promoten zodat u meer klanten kunt werven voor uw bedrijf.
- Wat kost het om deel te nemen aan dit platform?
Een lidmaatschap kost u 10 euro per maand met een eenmalige opstartkosten van 60 euro .
- Hoe kan ik mijn bedrijf aanmelden?
Als u als bedrijf bent ingeschreven bij de Kamer van Koophandel is het bij ons mogelijk om een bedrijfspagina aan te maken. Zonder inschrijving bij de KVK is dit helaas niet mogelijk.
- Wat is de levertijd van mijn bedrijfspagina?
Direct zodra wij de betaling hebben ontvangen en alle nodige gegevens hebben van u en uw bedrijf.
- Wat zit er in begrepen in mijn pakket of diensten die ik afneem? En wat kan ik verwachten?
Voor 10 euro,- per maand kunt u uw bedrijfspagina professionaliseren met bijvoorbeeld
- Uw logo
- Bedrijfsgegevens
- Locatie voorziening
- Openingstijden
- Onbeperkt foto en video uploaden
- SEO marketing
- Persoonlijke Marketing Adviseur
als u al een website heeft worden alle klanten die interesse hebben doorverwezen naar uw website.
- Hoe verloopt de afschrijving?
De betaling verloopt via een automatische incasso dit bedraagt 10 euro per maand, echter vragen wij voor de eerste registratie opstartkosten van 60 euro. De eerste betaling zou dan 70 euro moeten bedragen exclusief btw. De incasso zal maandelijks op de 27e zijn.
- Kan ik meerdere bedrijven aanmelden?
Aanmelding verloopt via de Kamer van Koophandel, heeft u meerdere bedrijven ingeschreven bij de KvK dan is het zeker mogelijk om deze bedrijven ook bij ons aan te melden. Hiervoor rekenen wij ook weer opstartkosten van 60 euro.
- Is er een samenwerking mogelijk?
U kunt zich aanmelden als partner en kunnen dan samen kijken wat wij voor elkaar kunnen betekenen.
- Hoe verloopt het contact met mijn adviseur en wat kan ik verwachten?
Na registratie belt een van onze adviseurs voor een intake gesprek om kennis te maken met u en uw bedrijf. Daarnaast gaat uw persoonlijke adviseur samen met u brainstormen om te kijken naar de mogelijkheden voor uw bedrijf
- Is het mogelijk om achteraf aanpassingen te maken aan mijn bedrijfspagina?
U krijgt een eigen backoffice waarbij u door middel van een eigen Dashboard omgeving gemakkelijk en onbeperkt wijzigingen kan door geven.